Followers

Friday, March 18, 2011

7 Things I Hate

.Assalamualaikum.
Well, nothing special about today so aku rasa nak bersetan sampai muntah dalam ni. Firstly, semua orang akan ada sifat cerewat and aku punya cerewet adalah sangat cerewet. Secondly, kalau orang tak mampu nak follow apa yang aku tak suka okay please get off sebab apa yang aku tak suka adalah things yang memang jelas-2 menyusahkan hidup aku. Thirdly, jangan balik pada aku kalau kau belum ready nak ubah perangai mensetan kau.

1. AKU TAK SUKA ORANG BERBAU - Why? Well, kalau kau pun duduk sebelah orang berbau mesti la kau tutup hidung kan? Ke kau makin kombang kompis kombang kompis hidung kau nak hirup udara hangit tu? Aku memang benci dengan orang tak tahu jaga badan sendiri dan ada je rasanya nak cakap 'Tambi, pergi mandilah pakai ubat ketiak banyak-2'. 'Ubat ketiak' sounds so jerkingg! I mean deodorant okay. HAHA! No la, kalau itu girl kawan aku dan dia berbau aku pergi slow talk la kan. Takan nak main redah je, mana tahu ada penyakit badan busuk ke. If it's a boy mybe aku akan tiba-2 bagi present one set deodorant even bukan special day dia kot. 

2. AKU TAK SUKA ORANG BANYAK SONGEH - Memang la aku kalau buad kerja habes terperinci especially kalau melibatkan artwork and handcraft macam birthday card ke card untuk boyfren ke lucky love ke lucky star ke kan kan. So, once artwork aku dinilai oleh orang lain dengan baik atau sekadar nasihat membina aku terima dengan muka suci dan hati yang terbukak tapi kalau kau main taram je nak kutuk macam la kerja kau best sekali oh please! Janganlah disimbah cuka ke atas bara yg berapi? HUH --''. Kau paham cuka atas bara berapi? Nvm baby, as long as aku paham cukup kot.

3. AKU TAK SUKA ORANG TAK RESPECT PERIBADI AKU - Bila aku respect orang lain please jangan perlekehkan aku. Macam mana aku pakai macam mana aku cakap macam mana aku buad itu adalah berdasarkan cara kau layan aku. Baik kau layan aku maka baik lah juga aku layan kau. Aku tak suka orang kutuk orang lain yang bertudung atau orang lain yang seksi. Itu adalah peribadi and honestly kalau kau baik macam ustazah bertauliah dekat SMK SERI MAHKOTA yang indah ni and ada rasa-2 nak nasihat tak payah la kau nasihat sampai cacing dalam perut bumi ni pun bole dengar. Itu da macam memalukan je ken. Pasal orang bertudung pulak, mereka jugak manusia yg ad keperibadian jadi kita jangan merendah-2 kan golongan ini. Tapi, yang bertudung litup pun janganlah merendah-2 kan kawan kau yg belum bertudung. Kita masing-2 ad hak keperibadian jadi sama-2 give and take okay. Aku rasa macam lari topik asal je. Nvm lahh

4. AKU TAK SUKA KAU BUAD HARTA - Apa ni? Dulu aku pernah berkawan dengan this girl. OMK! Bukan aku menghina aku merendahkan status dia tapi dia buad dajal so terpaksan la aku terus terang kan. Kalau datang rumah aku main sebat je baju, make up and anything la yg memang kepunyaan aku. Aku ni tak la kedekut bebenar ken so aku pesan every single frens aku yg datang bertandang dalam bilik kalau nak pakai, pakai je mintak dengan aku lepas tu pulang balik. Tapi kau dah la amik aku tak tahu then tak pulang-2. Kepala hotak je. Lepas tu aku nak pakai tade memang la hot. Back to our story, dia mencuri barang make up aku. Bila pergi rumah dia slumber je dia letak stuff tu atas meja solek dia. WTH! And even when aku belek-2 aku jumpa barang make up kakak aku jugak. OMG! WHUT A BITCH! Kalau nak kata macam la aku sorang je ada mende tu then how pulak barang aku bole hilang n few seconds after that dia ada bende-2 tu? Beside, parents dia takan bagi duit untuk dia beli stuff like make up sb parents dia kedekut lahh kot. Duit pulak, dia curi duit aku. Setakat rm10 tu kau mintak la kalau nak pinjam, tapayah la rodok tabung superman aku nak amik rm10. Lain cerita, kawan aku sorang lagi nama Sit* yang juga merupakan cousin si pesalah, dia cerita budak ni penah curi jam letak dalam bra. EWW! Dasyat la kau.

5. AKU TAK SUKA ORANG PERLEKEH BAHASA INGGERIS - Nak kata aku super english tak jugak sebab ilmu ni sampai kubur pun tak habis cari. Nak kata aku superstar kat SMK SERI MAHKOTA sebab bole speaking english dengan each english teacher pun tak jugak sebab kadang-2 aku mix english-bm jugak. Almaklumlah, vocab aku bukan mcm kamus. Tapi, aku selesa dengan bahasa kedua aku. Bila datang mood aku nak speaking, non-stop lahh becakap. Aku bermasalah dengan manusia yang tak reti nak belajar. Bukan lah aku ni kedekut ilmu, kalau nak belajar jom kita belajar sama-2. Ni tak, da tahu kau  slow taboleh cakap nak kutuk orang lain 'koya mat salleh'. Oi kakak abang-2 sekalian, dunia tak maju tanpa bahasa inggeris melainkan kau tu sangat rajin dan tekun macam orang Jepun. Jangan nak kata orang 'koya mat salleh' lahh kalau kau tu ha yang memang buta hurup.


6. AKU TAK SUKA ORANG PANGGIL-2 AKU SAYANG - Dun ever call sayang bitch! Especially to boys out there. Bukan apa, kang kalau tesangkut susah ken ken. HAHA! Lepas tu aku tak minat dan cukup bermasalah dengan yang konon nak bermanja lahh ken. Bila jelir sikit cakap nak gigit lidah. Hello bitchy, ingat aku tapaham disebalik hujahan mu itu? Then suka sangat la cakap gigit telinga la anythings such. Ini semua perlakuan sumbang lelaki yang memang aku tak suka. For you, is a joke but for me is a stupid sampah yang memang taboleh nak diguna pakai. Aku tak suka so kalau rasa nak kita berkawan baik untuk satu tempoh yang lama mintak jangan nak celaka sangat pakai ayat-2 lucah lagi bodoh tak bertamadun macam beruk sarkas. Aku rasa beruk sarkas yang terlatih tu lagi pandai lahh monyet.


7. AKU TAK SUKA ORANG MAIN MISCALL-2 - Hoi, kau tade kredit tapayah main miscall-2 macam orang jakun baru dpt henpon la bingai. Main taram je tekan-2 no patu cakap silap no la kejadah entah. Kalau ad kredit call je terus. Aku tak minat lagu My Love aku bunyik sekerat-2 sebab tu kalau kau kau orang call aku lambat bonar nak jawabnya.

No comments:

Post a Comment