Followers

Sunday, March 20, 2011

Kuantan Click

.Assalamualaikum.
Kuantan Click? JB Click? KLCC Click? CP Timur? CP Selatan? CP Utara? Banyaknya, apa semua ni? HAHA! Okay nak cerita ni. They all ni satu group yang bergerak all over Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. So far, aku kenal Farid DozeCek NekAtok Graphy. Well, they are my super idol dalam photography. Diorang jugak merupakan cikgu aku. Cikgu-2 yang handsome dan dan dan katang amat. HAHA! Peace cikgu :). 12/2/2011 is my fisrt date dengan diorang and know what, diorang havoc so dont jealous baby. Here are few photos on that date :)










Aku suka kau tak suka p mampuih bukan omak aku  kesah pun kalau ekau tak suko. Tapi cantik an? Baik kau kata cantik kalau tak kau pergi kawan dengan nirojim. Semalam pulak 19/3/2011 is the second date of aku dengan Atok Handsome, Farid Comel and Cek Nek Katang. We really had best moment dengan few members lain especially Ahmad Ameruddin yang dah buad aku gelak temuntah-2. Since 9 am - 7 pm dekat dewan pinjam SMK Sg. Isap we all enjoy Bengkel Editing (mula-2 la) da petang sikit semua meroyan tapi nak belajar. Apa aku bangga? Belajar cacat celakan muka orang guna Photoshop cs3. Later aku upload picture time Bengkel Editing. Bengkel Night Shoot pulak berlangsung dari pukul 8 pm - 12 am dekat Taman Kerang. Even kadang-2 hujan turun and 'AMER RASA HUJAN DAH BENTI' we all tetap enjoy lepakingg bawah bustop. Bustengg kan. HAHA! Atok atok, 'busteng' tu amer cakap maksud dia best, terbaik, cool. HAHA! Amer la cakap kan. Berlari sana sini dalam hujan bawak DSLR dgn tripod yang panjang dan tinggi macam aku memang best. So here are few memory yang dapat dirakamkan bersama mereka :)


















Best kan kan? Aku tahu kau teruja tengok. Jakun macam Ulu Tembeling. Tu ah, lain kali join. Aku ajak banyak cite pulak. Nak tampo je hok bagi nama patu tak reti bank in duit. Lepas ni aku ajak Atok buad bengkel hok bagi nama tak reti bayar aku BAKO! Okay, back to main topic. So hari tersebut berakhir dengan jayanya. Comin post pasal Kuantan Click will be titled as Kuantan Click II. Thanx to every single people yang join. Korang memanglahh havoc!



No comments:

Post a Comment